Godmorgon!

Läste i mitt horoskop i Metro idag på väg till jobbet där det stod att jag ska få ett rykte bekräftat idag. Låter spännande eller hur? kanske lite för spännande för en vanlig måndag men man vet ju aldrig...

Tycker föresten att den här helgen har tagit slut alldeles för tidigt och då har jag inte ens gjort något speciellt. Gått på konfirmation i regnet, åkt lite båt och plöjt två hyrfilmer i soffan sammanfattar min lördag och söndag rätt bra. Nu är det jobb som gäller åtminstone veckan ut och sen får vi se. Känns skönt att ha haft ett lite mer permanent arbete ett tag och jag trivs väldigt bra. Men vill jag stanna kvar är det nog bäst att sluta blogga på arbetstid och sätta igång och jobba hårt!

Hörs lite senare med mer info om mina planer för nästa vår...

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0