DEN klänningen...

Var helt slut igår när jag kom hem så jag missade helt att lägga upp bilden men här är den hur som!

                        

Det är ingen klassisk brudklänning (jag ska alltså gifta mig nu i vår!) men den är kort, fluffig och alldeles, alldeles underbar. Tänkte köra med svarta, heltäckande strumbyxor till och höga klackar. Skorna har jag inte prickat rätt på ännu men jag har ett par snygga alternativ att välja bland. De här ligger riktigt bra till just nu...
                                         
                                       

Svarta i mocka med sammetsrosett. Väldigt tjejiga men utan att kännas "Barbie" och med en vettig men inte tråkig klack och dessutom kostar de bara runt 400 kr (have2have.se). Men jag måste nog ta en runda på stan när det närmar sig ändå så att det blir rätt skor.

Hår och make-up tänkte jag göra själv, dels för att det är dyrt att göra det på salong och dels för att det ändå blir bäst då. Naglarna däremot ger jag mig inte på själv så det får någon annan fixa typ 5 minuter innan kalaset så jag inte pajar dem det första jag gör. Finns en stor risk för det annars...

Fick föresten inget rykte bekräftat igår vilket ju var lite synd men det kanske händer något spännande idag istället?

/Mikaela

Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Vilken söt klänning...den blir kanon...men är du säker på svarta strumpbyxor? Prova till en annan vit klänning och kolla...ta bruna/beiga istället...mitt tips!

Kramiz

2009-08-26 @ 09:53:01
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Visst är den fin? anledningen till att jag vill ha svarta, tjocka strumpbyxor är dels för att det kommer att vara kallt i lokalen och för att jag tror att jag kommer känna mig mest bekväm så. Men ser det konstigt us så kan jag alltid köra barbent, vi får se helt enkelt...

2009-08-26 @ 14:14:09
Postat av: emmarebecca

grattis mela! hoppas allt är bra=)

2009-09-11 @ 13:26:22
URL: http://emmarebban.devote.se/
Postat av: Camilla Byström

Hej, vart hittade du den söta "brudklänningen" någon stans?=) MVH Camilla

2012-03-11 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0