En låååång semester...

Hej minns ni mig? Bra i så fall!

Har haft en underbar semester! två veckor på Kreta och två veckor hemma med familj och vänner och liiite för mycket god mat. Har också tagit lite semester från bloggen vilket har varit både skönt och välbehövt men samtidigt lite tomt. Men nu har det hänt en del spännande grejor i mitt liv och det vill jag ju så klart dela med mig av. Vill inte avslöja alla detaljer riktigt ännu men nästa år kommer jag b.l.a att ha ett nytt efternamn...

Något annat som är riktigt kul är att min lilla "bebis" nu kan krypa, stå upp och ta ett par steg (med lite hjälp) och han har äntligen lärt sig säga mamma. Andra roliga ord är titta, boll, mjölk, lampa och wow även om han nästan aldrig säger det när man ber om det. Då flinar han bara, kniper ihop munnen och kryper iväg i blixtfart åt andra hållet. Han har blivit väldigt bestämd också och fruktansvärt busig, ska upp på allt och peta på allt även om han vet att han inte får. Två envisa föräldrar blir tydligen en envis unge vilket inte är någon direkt överaskning men lika skrämmande för det...

Nej nu ska här jobbas på så att jag kan slänga mig på tvärbanan och sedan i soffan utan att passera "Gå!"!

Är det bara jag som älskar fredagar?

/Mikaela



Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Nice to have you back!! Vad kul ..ska ni gifta er? När då? Midsommar eller? Kul att han kan säga mamma...man blir så himla varm i hjärtat när dom säger det<3

Generna...dom bara finns där och det är bara att tacka och ta emot ;-)

Ha det så bra!

MarieAngel

2009-08-21 @ 22:29:49
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0