Tidig morgon men pigg kille!

05.41 vaknade min lilla skatt på ett strålande humör efter en lugn natt. Skönt tycker hans mamma som inte är lika pigg men glad. Tittar just nu på antikdeckarna (låter trist men är kul och intressant) medan lillen är mest intresserad av sin Bobby-car...





...som han kommer upp på alldeles själv!

Idag blir det en liten sväng med båten om det blir bra väder annars skrotar vi nog mest runt här hemma. Tänkte b.l.a ge mig på att städa ur min garderob innan jag lägger in berget av ren tvätt och nyshoppade fynd. Igår köpte jag nämligen ett par söta, vita tygskor från Din sko för 149 kr (tredje paret i sommar) och en löjligt vacker klänning från Sisters som kostat 799 kr men som nu var nedsatt till 279 kr! ibland snubblar man verkligen över riktiga drömpriser bara man tar sig tid och letar bland rea-galgarna...

Lägger upp bilder lite senare för nu är det dags för frukost!

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Vilken goding!! Vad stor han blivit...trivs han på dagiset? Själv ska jag jobba idag på mitt extrajobb, men det är kul!

Kram

Marie

2009-08-30 @ 11:22:24
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: MarieAngel

Zelda har fött 6 kattungar ikväll =)

2009-08-30 @ 22:37:16
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Han trivs jättebra på dagis och har gjort sen starten, Skönt tycker jag. Grattis till kattungarna!

2009-08-31 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0