"Pigga upp mig själv"-Skor!

E lite trött idag, mer än vanligt alltså. Dels på grund av att den lilla älsklingen är förkyld och sover väldigt oroligt och dels på grund av regn och allmänt skitväder. Att jag dessutom dagen till ära tog på mig tygskor med hål i sulorna gör inte mitt morgonhumör bättre...

På tal om skor så har jag föresten hittat två till kandidater till bröllopet från Topshop!

                    

Priset vågade jag inte titta på men även om min budget för skor ligger runt femhundralappen så kan jag absolut tänka mig att gå upp ett par hundringar för rätt par. E mest sugen på de sammetsinklädda kilklackarna som ser softa och bekväma ut trots höjden. Får helt enkelt prova ut dem vid tillfälle.

Nu är det snart lunch (blir matlåda med lax, rotfrukter och helt underbar fetaost och citronsås från igår) men jag återkommer ikväll med bild på min nya och väldigt röda hårfärg (!) och min stora buskille som vuxit så det knakar sen juni!

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0