Bubblegum

Jag har sluppit tekniska problem med min blogg sen jag startade den men igår så hände det oundvikliga. Alltihop hängde sig och det gick inte att publicera inlägg hur mycket jag än tryckte (läs: slog) på tangenterna och till sist gav jag upp. Men nu är inlägget iallafall uppe så jag hoppas att det ska fungera idag och bilder på mig och lillen får jag knåpa med ikväll istället.

Föresten så upptäckte jag en rolig grej med de svarta kilklackarna jag hittade på Topshop. De är nämligen ifrån det brasilianska märket Melissa som gör skor i 100% gummi med olika dofter, ungefär som enorma luktsudd. En kul ide är det ju så klart men jag vet inte om jag vill lukta bubbelgum om fötterna på min bröllopsdag?

Jakten fortsätter alltså och i helgen tänkte jag ta en sväng på stan för att reka lite. Det är visserligen flera månader innan allt skall vara klart men det skadar aldrig att vara väl förberedd. Dessutom såg jag att Gina Tricot fått in en massa mysiga höstplagg till en billig peng så då blir det ju två flugor i en smäll. Smart plan eller hur?

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0