Lite tankar...

Suck. Fortfarande bloggstrul och dessutom en väldigt trött fredag även om lillen sov bra hela natten. Sitter just nu framför datorn och suger i mig en smoothie från naturdiet till frukost som fakiskt är riktigt god. Jag skulle aldrig kunna byta ut all annan mat och bara leva på flytande föda men ändå, de smakar bra och man blir mätt. Om man blir smalare är jag skeptiskt till, då är det nog bättre med det gamla hederliga nyttig mat och träning. Ska ta tag idet där snart och släpa iväg mig till simhallen igen och utöka mina GI-recept. Jag har ju en kokbok med färdigt matschema och där i fanns en massa gott och jag gick ned i vikt även om det gick långsamt. Men nu har jag kört på samma rätter ett par månader och behöver lite mer inspiration.

En annan sak som jag verkligen behöver just nu är lite skoj. Att få klä upp mig, dricka en drink eller två och pussa på min stora älskling. Och då är det ju helt jäkla perfekt att min systeryster ska ha inflyttningsfest nästa helg och att vi har barnvakt då!

Visserligen älskar jag att bara vara hemma och mysa men ibland behövs det lite variation. Speciellt när man just spenderat en torsdagkväll i tvättstugan, ätit fettdrypande pasta gorgonzola från pizzerian och sedan somnat som en stock.  Egentligen behöver vi inget papper på det, vi är som ett gammalt gift par ändå. Bara matchande joggingdressar med revärer som fattas egentligen. Ska vi inte satsa på ett par älsklingen?

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0