Bill + Sookie = sant!

Hej där! blev en liten bloggsvacka på en dryg vecka p.g.a total Tru blood-fixering. Har plöjt igenom både säsong 1 och 2 tills ögonen blöder (vitsigt eller vad?) och funderar på att ge mig på böckerna som serien bygger på. När jag gillar något riktigt mycket förvandlas jag lätt till en riktigt nörd som måste veta allt som finns att veta om boken, filmen, personen eller vad det nu kan vara. Det jobbiga med det här är att jag inte får särskilt mycket gjort på min fritid och att jag blir väldigt retlig gentemot min omgivning. Men nu är läget under kontroll och jag kan ägna mig åt andra saker också som exempelvis bloggen utan att få alltför svår abstinens...

Hade jag inte kunnat slita mig från TV/datorn så hade jag dessutom inte hittat denna helt underbara, klarröda jacka från Cubus för 599 spänn och det hade ju varit jäkligt trist!

                

När lönen trillar in är det jag som lägger mina lappar på denna, jag lovar. Är även på jakt efter ett par lite nättare boots att variera mina grova MC-kängor från förra hösten med. Sett ett par lovande hos Din sko men är fortfarande lite osäker på dem så de måste provas. Får nog bli lite helgshopping tror jag...

/Mikaela

Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Hello there! Hur går det med livet? Saknar dina inlägg ;-)

Mvh

Marie

2009-10-06 @ 22:21:55
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0