Hemlisar

Hurra jag är inte sjuk! det var bara ett falsklarm som tur var. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå liiite fortare så jag får pipa iväg härifrån och komma hem till mina killar. Fast jag hinner förstås bara pussa på dem en kort stund för sedan ska jag och svärfar åka och hämta hem en liten grej som jag fyndat. Fast den är faktiskt inte särskilt liten alls utan tvärtom ungefär lika stor som jag (fast bredare) så det är tur att vi har familjebil med ett magiskt bagageutrymme som sväljer det mesta. Ger mer info ikväll och kanske t.o.m en liten bild...

Nu blev ni nyfikna va?

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Nu vart jag nyfiken...kan det vara en möbel? Eller kanske en provdocka? Väntar med spänning!!

HA en bra lördag kväll!

Kram

Marie

2009-09-05 @ 19:32:00
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0