Smärtsam onsdag

Köpte ju nya vita sneaks i helgen (som för övrigt är mer grå/bruna nu efter två dagars användande) och de är jättefina och härliga och allt det där MEN, de gör så fruktansvärt ont att gå i dem!

De är rätt storlek och de är mjuka men trots det så ser mina hälar ut som två stora köttsår och för varje steg jag tar så känns det som om jag ska börja gråta. Funderar starkt på att ta av dem och gå omkring barfota men som tur är så har jag ett stillasittande jobb (enda gången det är något positivt!) så jag får helt enkelt bita ihop när jag hämtar kaffe eller går på toaletten. Det är hur som helst väldigt synd om mig idag. Så pass mycket faktiskt att jag tröstat mig med lite oskyldig nätshopping. B.l.a är en svart, tajt jumpsuit liknande den här nedan från American Apparel (min är ifrån HM) på väg hem till mig!


         

Skitful tänker du säkert nu och jag håller med, det gör jag verkligen. Men ett mer praktiskt plagg under en klänning eller tunika får man leta efter. Man slipper dra i jobbiga strumpbyxor och är tyget i klänningen/tunikan lite genomskinlig så gör det inte ett dugg, det blir t.o.m extra snyggt då!

Nej nu ska jag halta bort till köket och plocka på mig några skorpor så jag håller mig mätt till lunch. Hörs vi inte senare så missa för allt i världen inte True blood på SVT 1 kl 22.00 ikväll!

/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Natta

Det blev inte riktigt lika gott som när du gjorde det, men det smakade väldigt bra ändå. Christofer var jätteskeptisk till rotfrukterna och fetaosten men älskade det när han väl smakat :)

2009-09-02 @ 14:02:00
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: Natta

Oh, bra tips! Jag hatar när man haft leggins i typ 20 minuter och de blir stora i midjan och åker ner. Kanske ska investera i en sån bodysuit kanske :)

2009-09-02 @ 14:04:03
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: MarieAngel

Bra tips....och stackars dig med skorna...köp skavsårsplåster såkansedet känns bättre!

Tjingeling!

2009-09-02 @ 19:54:57
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0