Inte längre tjurig (bara lite...)

Är på bättre humör idag. Sökte tio jobb när jag kom hem igår vilket alltid gör att livet känns lite roligare och sen blev det underbara filmen "fanboys" (om ett gäng star wars-nördar på road-trip) innan jag kröp ned i sängen. Det enda som stör mig idag är ett begynnande halsont som gör mig lite orolig eftersom jag inte orkar eller har tid med att bli sjuk just nu. Kanske går det över om jag proppar i mig halstabletter och te och försöker ignorerar alltihop? värt ett försök är det iallafall...

Har föresten hittat ett till möjligt par skor till bröllopet från have2have nu på morgonen som är de bästa hittills!

                                      Festskor i svart satin & strass

De är svarta i en klassisk modell och strasset på tån passar bra till min tiara. Dessutom kostar de bara strax över femhundralappen vilket är ungefär vad jag tänkt mig när det gäller pris. Undrar om jag inte ska slå till på de här and get it over with?

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Skitsnygga och det är ju bra som du säger att beta av lite kostnader såinte allt kommer i slutet!

2009-09-09 @ 19:06:18
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0