Deppigt

Idag har varit en trist dag. Det är min sista på det här uppdraget (som jag trivts väldigt bra med) och jag får ont i magen av att tänka på vart jag ska hamna nu. Har ett nytt imorgon och på torsdag men sen är jag inte inbokad någonstans vilket jag avskyr. Jag vill inte hoppa runt hela tiden längre utan ha ett fast jobb med rutiner och arbetskamrater. Har tjatat på mina chefer i över ett års tid om att jag vill ha ett långtidsuddrag men ingenting händer. Ska till kontoret på måndag och ha ett möte så får vi se hur framtiden blir, om jag går ned till halvtid eller om de kan hitta någon annan lösning. Känns lite trist när man inte trivs på sitt jobb och dessutom aldrig hinner träffa sitt barn p.g.a av att man måste gå dit. Jag är trött och hungrig och gnällig men det är faktiskt inge kul just nu. Att inte veta vad man vill göra i livet, eller rättare sagt inte riktigt våga göra det man verkligen vill är påfrestande. Men jag jobbar på det och har många bollar i luften just nu men det är ändå svårt att känna sig glad och upprymd när det är som det är för tillfället.

Äsch nu ska jag hem och mysa med mina killar och slappna av istället och inte tänka på tråkigheter. Allt ordnar sig väl till slut ändå, det brukar det göra har jag hört...

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0