Spegel, spegel på väggen där...

Imorse cycklade jag och lillen till dagis. Det var stressigt, svettigt och överhuvudtaget skitjobbigt och när jag kom fram skakade benen och jag kunde knappt andas. Men nu mår jag bättre och känner mig faktiskt lite stolt över att jag klarade det!

Helgen har varit fullproppad med roligheter och tog slut alldeles för snabbt. På lördagen firade vi min mormor som fyllde år, åt middag hos mamma och pappa och var på syrrans inflyttningsfest. Lillen stannade hos sin mormor och morfar medan hans föräldrar fick en välbehövlig vuxenkväll och sovmorgon. Igår åkte min stora älskling och en kompis till honom Go-kart medan jag tittade på och sen blev det middag ihop på kvällen. Sen var det ju det där hemliga på fredagskvällen också, det där som just nu står i vår lilla hall och tar plats...

Ett fint gammalt frisörbord med stor spegel och fotstöd på båda sidor för knappt några pengar alls! just nu står det som sagt i hallen men jag har andra planer för det i framtiden!

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: Natta

Ska du öppna salong? :o



Du är ju trots allt utbildad make-up-artist!

2009-09-07 @ 15:43:01
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: MarieAngel

Vilken härlig grej, undrar vad du ska göra med det?

2009-09-07 @ 22:34:55
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0